16 January 2019

Aku kembali setelah sekian lama menyepi

Assalamualaikum para pembaca yang sudi singgah blog saya setelah sekian lama saya menyepi daripada dunia blog. Dah 5 tahun juga saya menyepi tanpa khabar. Ada followers yang tertanya-tanya mana saya pergi ke? Kalau ada alhamdulillah, kalau tak ada tak apalah tiada orang rindu. Hahaha sorry tengahari ni saya ada mood nak menaip dan memulakan kembali dunia blog saya.

Mungkin ada segelintir yang mengenali saya melalui laman sosial yang lain seperti facebook dan instagram. Tapi saya dah lama tak aktif facebook dan akaun instagram saya deactivated. Almaklumlah saya sejenis manusia yang malas nak update apa-apa di laman sosial media.


Sebenarnya memang dah terbuku lama hasrat dalam hati nak kembali berblog seperti dulu kala yang setiap hari aktif, tapi saya belum 'kuat' nak berbuat demikian. Haha bukannya apa macam saya cakap tadi saya malas lagipun nak menulis ni perlu banyak idea barulah para pembaca tertarik hati nak singgah dan baca di blog kita, ya dak?

Kita dah masuk tahun 2019, banyak perubahan yang berlaku lebih-lebih lagi teknologi kita dah semakin canggih alhamdulillah. Banyak juga kes-kes jenayah nak berlaku, sungguh mengerikan. Ok tak apa itu tolak tepi dulu. Saya pun sebenarnya dah banyak perkara berlaku dalam hidup saya. Alhamdulillah saya masih di sini bernafas dengan udara yang Allah beri. Semua yang terjadi dalam hidup saya memang semakin mematangkan saya dan saya masih lagi belajar untuk menjadi yang lebih baik.

Saya rindu sangat kat rakan blogger saya yang lain, entah mereka masih aktif berblog atau sudah tinggalkan dunia blog. Tapi saya pasti mesti ramai yang dah mendirikan rumah tangga kan? Haha alhamdulillah semoga kekal hingga ke jannah selamanya, aamiin.

InshaAllah kali ni saya akan teruskan menulis di blog yang usang ni supaya menjadi ceria kembali. Saya harap ramailah yang sudi singgah blog saya walaupun korang rasa macam bosan je nak baca post saya, hihi. Oklah sampai di sini saja untuk hari ini inshAllah kita jumpa lagi di lain hari. Salam sayang buat semua.
Share:

4 manusia berfikir:

  1. salam balas kunjungan ke sini , ccl new follower blog awak

    ReplyDelete
  2. Welcome back sis.
    Harap dapat aktif berblogging :)

    -Saya follower yang ke 2800..

    http://www.imaginasiklasik.com/2019/01/11-manusia-ada-dua-jenis-bercakap-atau.html

    ReplyDelete
  3. Welcome back! Semoga aktif berblogging lah ye tahun ni hehe. Jemput singgah blog kita https://genystory.blogspot.com/

    ReplyDelete

Chat with me