25 January 2011

saya nak nangis !


Assalamualaikum kawan2 . Sedihnya rasa hati . Ada seorang manusia yang mengkutuk ana . Sedihnya . Apa tu kelam ? Saya tak faham maksud kamu . Kalau saya ada buat salah , saya minta maaf . Tapi , saya tak kenal kamu dan saya tak tau apa makna kelam . Dan kenapa kamu cakap yang saya kata kamu ni kelam ? Bila masa ye ?

Mood hari ni sangat2 tak baik . Kat sekolah ada manusia yang cakap perkara yang haram tu boleh . Sangat sedih !

Tolong jangan benci saya , jangan marah saya . Saya betul2 tak tau . Kenapa kamu cakap macam tu ? Kamu ni blogger ke ? Mungkin saya cakap blog kamu kemas , tapi tersalah eja . Maafkan saya.
Share:

9 manusia berfikir:

  1. sabar ye awk . .
    jangan marah or sedih .
    yang penting sudah minta maaf .

    ReplyDelete
  2. xmo sdey2 ye. kdang2 kita xbuat salah ngn org tp org lain cuba cari pasal. itu sema ujian kesabaran dr Allah. mmg sikap mausia suka mngkritik. Tapi bukan semua apa yg dikritik itu benar dan bukan semua bohongan. so terpulangla kpd kita utk mengnalisis dr sendiri dari kritikan org lain. jgn sdey2 oke. sabar ye. :))

    ReplyDelete
  3. manusia ape la sgt kn...wat cm lalat je....tabah ek...

    ReplyDelete
  4. Kelam tu maksudnya gelap kut!!! Apa-apa hal pun jangan bersedih..anggap itu sebagai ujian dari Allah.

    ReplyDelete
  5. Hmm saya rasa kelam tu maksudnya blog awak ni tak berapa jelas kut, terutamanya kat shoutbox. Mungkin la kan sebab saya rasa tulisan entry ni kecik sangat pass tu dari segi warna tu tak berapa contra...harap awak faham apa yang saya maksudkan.

    ReplyDelete
  6. dun give a damn!c'on dear...you tak slh apa2 kayh..maybe you sensitif dengan perkataan tu...sabar sweetheart........i pernah rasa.

    ReplyDelete
  7. kelam tu maksudnya kelam kabut.....
    kalau rasa budak tu menggelabah, org panggil kelam...

    saba je la dik... [eh, adik ke]
    lumrah berkawan.... yg penting kita takde niat buruk pada dia...
    muhasabah diri, perbaiki diri !
    tu yg terbaik... :)

    eh ! header sama ! kita pon nk guna gmbar perempuan tu tapi tak jadi..nasib baik ! kalau tak, header sama ! hehehe...

    ReplyDelete
  8. sabar2.. mmg ada org yg jenis tu..jenis emo lebihh2..sabar..jgn sedih2..

    ReplyDelete

Chat with me