16 July 2011

16 julai 2011 yang hebat !


assalamualaikum . . eh ! kenapa ngan tarikh tu ? apa yang hebatnya ?
hehe . . tu hari lahir saya . hari ni la . . hehe . . alhamdulillah . .
dah genap umur 14 tahun . saya masih budak2 , saya tau !
tapi , saya tak suka orang cakap saya budak .
walaupun budak , tapi akal saya dah sempurna . dan pemikiran saya dah matang . jangan pandang rendah kat budak sekolah ye !

dah tua dah saya ni , dah semakin hampir dengan kematian . adakah dah cukup keimanan saya ni kepada yang Maha Esa ? terima kasih kepada mereka yang telah mengucapkan selamat hari jadi kepada saya . tapi , lain kali jangan ucap ye . dan ada juga manusia yang mendoakan saya dan menasihati saya sempena hari ni . terharu sangat ! :'(

tapi , yang paling best , seluruh dunia ucap happy birthday kat saya . .  "penipulah dia tu" . . tak2 saya tak tipu . . sebab apa saya kata seluruh dunia ? sebab memang betul . saya ada laman sosial tagged , fb hi5 dan lain2 . semua tu saya ada kawan daripada seluruh dunia . terharu . . lagi2 orang arab ucapkan . . maybe lebih 400 ucapan dan ke atas kot . .  haha . . *bangga jap na , jangan marah .
moga Allah meredhai dirimu , Shahidah
moga Allah permudahkan urusan semua umat Islam yang memperjuangkan Islam semata2 kerana Allah . dan moga Allah permudahkan urusan saya dan keluarga , tidak lupa juga bagi pembaca blog ni . amin . .
credit : flickr.com
Share:

12 manusia berfikir:

  1. Salam alaik adik ku sayang =)

    Sanah helwah dik!!=)
    moga terus thabit dan qawi dijln ini =)

    alahai..muda lg adik akak ni..hehe

    ReplyDelete
  2. @Nazihah@Jiha waalaikum salam kak jiha . .
    syukran kak . . insyaAllah . .
    hehe . . dah tua la kak . .

    ReplyDelete
  3. selamat hari tua..........=D

    ReplyDelete
  4. Sanah helwah ya gamilah.
    selamat hari lahir (=

    moga terus tabah dalam melangkah,
    moga terus kuat dalam menempuh badai yang melanda,
    moga terus sabar dalam menanti hari esok.

    umur hanya satu angka, buat pengukur kepada sebuah kematangan. (=

    happy birthday sis (=

    ReplyDelete
  5. Selamat hari jadi. lbt sikit.
    14 ke? matang. :) semoga menjadi anak yg solehah pd keluarga jg ye syg. belaja rajin2.

    ReplyDelete

Chat with me