21 July 2011

gambar 2

assalamualaikum . . update entry di pagi hari sebelum ke sekolah yang lagi berapa jam lagi nak mula . tapi , belum beli buku skrap , huh risau2 . . bilalah nak pi beli ni ? ada orang boleh tolong beli ? *saya tau , tak de punya . sebelum pergi sekolah , saya pasti akan beli .

ok , saya nak tunjuk lagi gambar yang menarik perhatian saya pada hari ni yang cerah . banyak gambar yang akan saya paparkan untuk tontonan anda . tema yang dalam gambar tu nanti merupakan tema yang sama iaitu splash , tak ada yang beza . dan setiap kali gambar2 yang saya paparkan merupakan gambar yang bertemakan sama dalam sesebuah entry yang bertajuk "gambar" . so , jom layan dan pilihlah gambar yang terbaik !


dan saya memilih gambar bawah ni sebagai gambar terbaik sebab nampak unik . . ikan masuk dalam mulut . yekksss !! haha , unik2 . lawa editan gambar ni !


Share:

10 manusia berfikir:

  1. Salam alaik..byk dpt hadiah dik hihi :)

    pandai sungguh mereka ambil gambar ni...:) cantik!

    ReplyDelete
  2. @Nazihah@Jiha hadiah ape kak ??
    a'a , mmg pandai ye mereka . . lawa amat kan :)

    ReplyDelete
  3. cantik :) tumblr ! tumblr ! hehe.


    jum kumen sya pulak http://fyapelangi.blogspot.com/2011/07/wordless-wednesday-6.html

    ReplyDelete
  4. wah... style pic ni... blog pon kemas.. i like!

    ReplyDelete
  5. @FYA PELANG! x la . . saya bkn amik kat tumblr . . amik kt tmpt lain . . hehe

    ReplyDelete
  6. @alif ibnu daud mmg cantik ! unik kan ? lawa2 , saya suka . . haha . .

    ReplyDelete
  7. hadiah birthday ? langsung x de . . lgpn adk x nk pn .. hehe . . hnya nk orng lain happy , tu dah cukup buat adk tersenyum . .

    ReplyDelete

Chat with me