18 August 2011

banyaknya masalah. .

assalamualaikum . . alhamdulillah , masih diberi kesempatan untuk update blog ni . dan alhamdulillah masih dapat bernafas di muka bumi ini . sedih tak terkata pabila pergi ke sekolah . banyak benar masalah yang membebani fikiran naik ke risau tahap tinggi .

nak pergi sekolah je semestinya ada perasaan risau yang teramat kerana bimbang jadi sesuatu yang tidak diingini . tiap hari berdoa agar dipermudahkan urusan , tapi . . . taqarub ilallah kena tinggi jugak kan ?? tapi , apa2 pun , tetap saya buat muka manis dan buat tak tau je dengan masalah yang menimpa . kadang2 tu , muncul jugak perasaan sedih , mengapa jadi begini ?? masihkah ada secebis kebahagiaan yang akan ku kecapi di sekolah ? adakah hanya perasaan sedih dan risau yang menghantui ? bila ia akan kembali ceria ? wahai wajah , senyumlah selalu . .

ok , saya nak tunjuk doodle yang saya buat . first time ni , saya tau memang tak cantik . huh ! susah jugak nak buat . muka dan tangan saya tak warna pun , kenapa ? hehe . . tak pe la , awal2 je ni . lama2 nanti lebih bagus kot . tapi , apa2 pun saya sedih . . moga sedih ni tak ganggu exam saya nanti . . doakan saya ye . .

Share:

4 manusia berfikir:

  1. doodle awk da santek da...

    doodle kita buat lg seram....hohoho

    ReplyDelete
  2. biasala tu. setiap org ada masalah sendiri. cuma tas kita je cmane nk handlenya.

    ReplyDelete
  3. Salam kenal...jangan sedih2...ingat walau macamana susah kita, ada lagi org yg lebih susah...hehehe..hanya ingatan..

    ReplyDelete

Chat with me