03 April 2011

contest "belog saya comel kan?"

assalamualaikum . ni entry ke 2 untuk hari ni . awak , saya join contest lagi la . saja nak join . maklumlah , budak2 . eh ! tapi saya matang tau . :D

awak nak tau tak apa syarat2 penyertaan contest ni ?

jadi follower blog Nadd dan Tasha (WAJIB)
tulis satu entry pasal contest ini dengan tajuk contest "belog saya comel kan?"
paste-kan banner kat atas itu pada entry korang dan link-kan sekali
tag kepada TIGA orang dan makesure dorang tau, okey?
lastly, tinggalkan komen anda beserta URL blog pada entry ini atau entry di blog Tasha untuk memudahkan kami terbang terus ke belog comel anda tu (:

tau tak bila tamat contest ?

tarikh tamat : 12 JUN 2011

tu je , senangkan ? ?
lastly , i wanna tag :

itu sajalah . saya nak buat kerja saya ni . sesiapa yang nak join , mailah join ramai2 . jangan malu2 . :D
Share:

1 manusia berfikir:

Chat with me