06 April 2011

saya suka tengoklah !

assalamualaikum semua . . semalam kan kan , waktu saya nak masuk kelas selepas waktu rehat , saya nampak sebuah lori yang tulis 2020 . perghhh ! saya teringat kat username blog saya . shidah2020 !! tak sangka . haha . . :D

ok2 , berbalik kepada tajuk . . :D

ni dia antara senarai blog2 yang saya suka jelajah :
  1. Rassfira
  2. doubleLIGHT
  3. hanan
  4. aisyah
  5. athirah
  6. sarah nabila
  7. fatihah
  8. mardhiah marisha
  9. dayana
  10. ida
  11. hujan
  12. syakirasyidah
  13. sheera
dah habis dah kot . . hehe :D

Share:

7 manusia berfikir:

  1. likelike , hehe . thanks ^.^ sy pun suka tgk blog shidah . sejuk mata memandang (:

    ReplyDelete
  2. Hehe thanks.Belog akk pun okay,lots of information :)

    ReplyDelete
  3. 1-6 dan dilihat and visited..

    semuanya simple, tapi i loike sgt sbb semuanya cute...

    ReplyDelete
  4. wahh..blog mereka sumanya cantik+cute..tahniah2! ^_^

    ReplyDelete
  5. thanx suka blog aya dayana.hehe. thanx a lot shidah.

    ReplyDelete
  6. wlcome all :D

    shira shafrida : btl2 :D

    nazihah : huhu ^_^

    ReplyDelete
  7. ehh, syakirasyidah in your list. haha most thank to u. love u :)

    ReplyDelete

Chat with me