08 April 2011

pencinta Khilafah !

assalamualaikum kawan . esok sekolah kan kan ? sekolah tak esok ? hehe :D
hari ni kita nak cerita pasal apa ye kawan2 ? ada cerita tak ? maaf2 , saya tak ada apa2 nak cerita ni . cuma nak cakap yang saya ni pejuang Khilafah bukan setakat penyokong Khilafah . saya bangga kerana dipilih oleh Allah agar menegakkan kembali Khilafah yang telah dijanjikan Allah dan Rasul-Nya . :D

dan saya bertambah bangga lagi apabila ramai umat Islam sudah merindui Khilafah , malah turut sama memperjuangkannya . bagaimana pula dengan rakyat Malaysia ? adakah anda sudah sedia memikul beban yang diperintahkan Allah ini ? bersedia atau tak , memang wajib tegakkannya . kita tak punya pilihan lain la . nak dapat redha Allah wajiblah taat perintah Allah dan tinggalkan larangan-Nya .

kalau sebut pasal Khilafah , hati saya terus berbunga2 . sebab apa ? sebab Khilafah akan menjaga aqidah umat Islam , menjaga umat Islam , menjaga darah , harta dan jiwa2 umat Islam . hidup sejahtera di bawah Khilafah Islamiyah ! hidup akan musnah di bawah sistem sekularisme dan juga sistem kufur yang lain !

saya bangga jadi orang Islam yang memperjuangkan Khilafah ! saya bangga menjadi pembenci sistem selain Islam ! saya bangga menjadi penerus perjuangan Rasulullah dan kaum muslimin terdahulu ! saya bangga menjadi da'ie penegak Khilafah ! saya benci demokrasi ! demokrasi bukan pilihanraya ! demokrasi haram ! pilihanraya mubah ! bai'ah wajib terhadap khalifah yang akan menegakkan sistem Islam ! kita perlu bangga menjadi pejuang Khilafah :D

fuhhh !!! banyak2 kebanggaan ni . kadang2 tu terfikir , apa yang kita dah lakukan untuk Islam ? sedih jugak fikir pasal ni . hmmm . . insyaAllah , ada sumbangan yang kita telah sumbangkan untuk Islam :D
"Kemudian akan kembali Khilafah di atas jalan kenabian.."[ HR Ahmad ]
kawan2 , saya nak bagitau lagi . . scroll ke bawah n baca . .

Jemputan Ke Mini Seminar anjuran Muslimah Hizbut Tahrir Malaysia: "NASIBMU WANITA: DIMANAKAH BAHAGIANYA?"

  1. Tarikh : 10 APRIL 2011 (AHAD) 
  2. Masa : 8.30 pagi - 12.30 tghr 
  3. Tempat : Khilafah Centre, No 20-01, Jalan Putra 1, Taman Sri Putra,
    81200 Johor Bahru
  4. Tel : 012-7708229 (Pn Khalida)
    Tel : 019-7690545 (Pn Amal) 
Muslimah (sahaja) Dijemput Hadir
Masuk adalah percuma
Share:

4 manusia berfikir:

  1. Assalamu'alaikum ^^

    akk s2ju dgn shidah... Insha ALLAH, khilafah akn b'tapak kmbali di atas muka bumi ini!! smoga shidah trus istiqomah dlm menruskan p'juangan khilafah ini..amin.. :)

    ReplyDelete
  2. assalammualaikum..
    hye adik shida.
    terima kasih krn suka dtg blog akak k..
    maaf lmbt bls kunjungan sbb akak sibuk dgn sek..
    harap adik shida faham..
    akak pun suka sgt baca blog shida <3

    ReplyDelete
  3. [url=http://debtreduction.creditcompliance.com]Debt Reduction[/url]

    ReplyDelete

Chat with me